Cumu sceglite e luci di piscina ghjustu per aghjunghje lustru à a vostra piscina?

01

A piscina fresca è rinfrescante hè veramente una scelta sàvia per l'estiu caldu, ma u sole hè troppu forte durante u ghjornu è a luce ùn hè micca abbastanza di notte.Chì duvemu fà ?
Ogni piscina hà bisognu di luci sott'acqua di piscina per assicurà l'illuminazione.In più di piscine, luci sottumarini sò ancu usati per surgenti termali, funtani piscina, piscine paisaghji, è piscine di massaggi, etc. Si pò ièssiri usatu micca solu per l'illuminazione di u fondu di a piscina, ma ancu per i bagnanti per vede l'acqua. cundizione di a piscina, aghjunghjendu gioia è sicura à a piscina.
Nta l'ultimi anni, i luci di piscina sò stati ottimizzati è cuncepiti.U corpu di a lampada usa novi materiali anticorrosione è una copertura trasparente cù una forza di trasmissione di luce estremamente alta.L'apparenza hè chjuca è delicata, è u chassis hè fissatu cù viti.I luci di piscina sò generalmente fonti di luce LED, chjamati fonti di luce di quarta generazione o fonti di luce verde.Hanu e caratteristiche di risparmiu d'energia, prutezzione di l'ambiente, piccula dimensione è longa vita.Hè generalmente stallatu in piscine, surgenti termali o piscine di paisaghji cù una forte funzione di vista è di illuminazione.

1. Identificazione di qualità a prova di polvera è impermeabile.
A classificazione antipolvere di lampade hè divisa in 6 livelli.U livellu 6 hè altu.U livellu impermeabile di i lampi hè divisu in 8 livelli, di quale u 8u livellu hè avanzatu.U nivellu di polvere di lanterne sottumarini deve ghjunghje à u livellu 6, è i simboli di marcatura sò: IP61-IP68.

2. Indicatori anti-shock.
L'indicatori anti-shock di lampade sò divisi in quattru categurie: O, I, II è III.U standard internaziunale stipula chjaramente chì a prutezzione contr'à scossa elettrica di l'apparecchi di illuminazione sottumarini in piscine, fontane, piscine splash è lochi simili deve esse lampade di Classe III.A tensione di travagliu di i so circuiti esterni è internu ùn deve esse più di 12V.

3. Tensione nominali di travagliu.
L'installazione di luci di piscina deve esse strettamente cuntrullata sottu 36V (un trasformatore speciale hè necessariu).A luce sottumarina di a piscina hè una luminaria installata sottu à a piscina è aduprata per l'illuminazione.Ùn hè micca solu impermeabile, ma ancu scossa elettrica.Dunque, a so tensione di travagliu nominale hè generalmente assai bassu, di solitu 12V.

A tensione di travagliu nominale di a lampada hè l'indice di paràmetru di a lampada, chì determina direttamente l'ambiente di travagliu di a lampada, vale à dì, a tensione di travagliu attuale deve esse coherente cù a tensione di travagliu nominale.Altrimenti, o a fonte di luce hè brusgiata per via di una tensione eccessiva, o l'effettu di l'illuminazione ùn pò esse rializatu per via di una tensione troppu bassa.Dunque, i luci generali sottumarini devenu esse equipati di trasformatori.U transformatore furnisce una tensione stabile in modu chì i luci sottumarini di a piscina ponu travaglià in modu sicuru è fermu.
L'illuminazione di a piscina Greatpool ùn hè micca solu e caratteristiche di impermeabilità, bassa tensione, rendiment stabile, sicura è affidabile, ma haxe u disignu unicu di multi-funzione, culurita è mette in luce.In più di scuntrà a funzione di illuminazione di a piscina, furnisce ancu pussibulità illimitate per a decorazione culurita di a piscina.Hè ideale per i pruprietarii è l'operatori di piscine!
Sicondu disinni di stallazione differente, luci piscina Greatpool sò spartuti in trè categurie, vale à dì luci piscina muru-muntatu, luci piscina incrustati è waterscape lights.You pò sceglie luce dritta cum'è u vostru esigenza.


Tempu di post: 20-Jan-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi