Cumu inizià un prughjettu di piscina di villa privata di divertimentu

Cumu inizià un prughjettu di piscina di villa privata di divertimentu

Villa Pool

A piscina hè cunsiderata cum'è una integrazione di scena di divertimentu, divertimentu è fitness, è hè favurita da i pruprietarii di villa.Cumu cumincià à custruisce una piscina per a vostra propria villa?

Prima di principià a custruzzione, andemu prima di capiscenu l'infurmazioni di a piscina di villa per riferimentu.

Caratteristiche di a piscina di a villa

1. In generale, e piscine di ville private sò diversificate.Sò spessu rettangulari, ovali, etc., è ci sò ancu parechje forme irregulari, chì ponu esse integrati bè cù u paisaghju di u giardinu.

2. Piscines Villa bisognu di qualità acqua alta, ma di solitu ùn bisognu di sugettu a surviglianza è a gestione di u dipartimentu di prevenzione di salute è epidemie lucale cum'è piscina publica.A maiò parte di e piscine di villa privata sò mantinuti è gestiti da i pruprietari stessi.Quandu e cundizioni ecunomiche permettenu, i pruprietarii di piscine di villa spessu anu esigenze relativamente elevate per u disignu generale è a qualità di l'acqua.Perseguenu u cuncettu di prutezzione di a salute è di l'ambiente è u pianu di cunfigurazione di l'equipaggiu di costu.U sistema di filtrazione di u circondu piscina di solitu sceglie una cumminazione di bona pompa di piscina perfoemance è filtri di sabbia.A maiò parte di i sistemi di disinfettazione di piscine sceglienu un cloru di sali invece di i chimichi di piscina.

3. Piscines villa privata sò di solitu chjuchi in taglia, a maiò parte di i quali sò 7-15 metri di lunghezza è 3-5 metri di larghezza, è raramenti superanu 20 metri.

4. Mantenu piscina Villa è gestione deve esse sèmplice è facile.A pulizia è u mantenimentu di alcune piscine di villa sò gestite da cumpagnie prufessiunali, mentri àutri sò puliti è mantinuti da i pruprietari stessi.Per quessa, u mantenimentu è a gestione di a piscina sò tenuti à esse simplici è faciuli à uperà, è l'intensità di u travagliu ùn deve esse troppu grande.

5. L'arrangiamentu di e instalazioni di piscina deve esse bella è flexible.A piscina hè un cumpunente di a residenza privata, è a so propria sala d'equipaggiu ausiliari deve esse cumminata cù a struttura di custruzzione.A sala di l'equipaggiu puderia esse dispiegata in u fondu di a scala o in u cantonu di u cortile, chì riduce l'influenza per u paisaghju di u cortile, ma ancu cumpone i requisiti per l'operazione di piscina.

Outdoor villa swimming pool project service

Tipu di disignu di piscina privata di villa

Piscine di villa orientata à u divertimentu: Stu tipu di piscina hà esigenze più altu per u disignu di u paisaghju circundante.U disignu di forma di piscina di solitu esse una curva naturale, è a forma hè spiciale è eleganti. Designing paisaghji, giardini è altri spazii di divertimentu intornu à a piscina pò micca solu embellisce a piscina, ma ancu aghjunghje prughjetti di divertimentu è di divertimentu per arricchisce u nostru piacè. tempu.

Piscines villa orientata à u fitness: Stu tipu di piscina deve esse simplice è pratica, è a forma di solitu deve esse stretta è longa.Se u spaziu hè limitatu, pò ancu esse pianificatu cum'è una piazza per maximizà l'area di a piscina è riservà un spaziu di natazione abbastanza.

A custruzzione di una villa piscina privata di solitu deve cunsiderà i seguenti prublemi:

1. U locu di a piscina.

2. A zona di a piscina.

3. A dumanda di prufundità di l'acqua di piscina.

4. Cumu cuncepisce u ponte di a piscina sopra a terra ?

5. Reguli lucali di custruzzione è esigenze di permessu di custruzzione.

Greatpool Team hè impegnatu à furnisce è installà insemi cumpleti di l'equipaggiu di piscina di villa cum'è pompe, equipaghji di filtrazione, equipaghji di riscaldamentu, equipamentu di disinfezione, scala in acciaio inox, luci di piscina subacquea, linee di corsia di immersione in piscina di cumpetizione, ecc. pianificazione è cuncepimentu di u prughjettu di a piscina, l'approfondimentu di u prugettu, l'approfondimentu di l'equipaggiu, a custruzzione è a stallazione di a piscina, u supportu tecnicu è altre soluzioni one-stop.


Tempu di Postu: Mar-04-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi