Fornitore prufessiunale di Piscine Underwater IP68 LED Light

A luce LED subacquea hè sempre più populari in a custruzzione è a dicurazione di a piscina, chì ùn hè micca solu attraente è sicura per aduprà a piscina di notte, ma aiuta ancu à creà una atmosfera captivante è indimenticabile furnisce un ambiente extra in a piscina è u giardinu.GREATPOOL, cum'è fornitore prufessiunale di prudutti di piscina, furnisce diversi mudelli di luce LED IP68 subacquea.

A luce LED puderia esse u tipu d'appartamentu è u tipu d'abitazione, u materiale di u corpu puderia esse in acciaio inox o plastica, cù disinni opzionali abbundanti, è u culore puderia esse biancu frescu, biancu caldu è cambiante di culore RGB, etc., largamente utilizatu micca solu piscine. ma ancu SPA, funtani, funtani d'acqua è giardini.A gamma di putenza hè da 3W à 100W, basatu annantu à diversi mudelli è applicazioni.

Ci hè un strettu sistema di cuntrollu di qualità in tuttu u prucessu di fabricazione, da a preparazione di i materiali, a fabricazione è l'assemblea, l'ispezione è l'imballu.Tuttu hè destinatu à furnisce un pruduttu qualificatu à u cliente.

GREAPOOL, cum'è un fornitore prufessiunale di piscine è attrezzature SPA, hè prontu à furnisce u nostru pruduttu è serviziu.

cdcs cdscs vcfsdvfds cdfg wsdfghj


Tempu di Postu: 05-Jan-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi