Alcune note per a stallazione di a pompa di calore di a fonte d'aria in a piscina

A pompa di calore di fonte d'aria per a piscina hè sempre più populari, postu chì hè amichevule à l'ambiente, alta efficienza, vantaghju ecunomicu è faciule d'operazione è di mantenimentu.Ci sò alcune note per l'installazione di a pompa di calore di a fonte d'aria, per guarantisci chì a pompa di calore hà un rendimentu ideale.

A pompa di calore hà da travaglià bè in ogni locu desideratu, sempre chì i seguenti trè fatturi sò prisenti:

Notes

A pompa di calore d'aria deve esse installata in un locu cù ventilazione esterna è mantenimentu faciule.Ùn deve esse stallatu in un spaziu pocu cù l'aria povera;à u stessu tempu, l'unità deve mantene una certa distanza da l'area circundante per mantene l'aria unobstructed, per ùn riduce l'efficienza di riscaldamentu di l'unità.

E seguenti note sò generalmente cunsigliate in a stallazione di a pompa di calore d'aria:

1. Installa l'unità di piscina di a pompa di calore d'aria in a valle di tutti l'unità di filtrazione è di e pompe di piscina, è a monte di tutti i generatori di cloru, ozone è disinfezione chimica.

2. In circustanze nurmale, l'unità di a piscina di a pompa di calore d'aria deve esse installata à 7,5 metri da a piscina, è se u tubu di l'acqua di a piscina hè troppu longu, hè cunsigliatu di imballà una pipa d'insulazione di 10 mm di spessore, per quessa evitari un riscaldamentu insufficiente per via di una perdita eccessiva di calore di l'equipaggiu;

3. U disignu di u sistema di l'acqua hà bisognu di installà una cunnessione diretta o flange nantu à l'acqua d'entrata è di l'outlet di a pompa di calore per u drenaje in l'invernu, è pò esse usatu cum'è un portu d'ispezione durante u mantenimentu;

4. Accurtà u pipeline d'acqua quant'è pussibule, evite o riduce i cambiamenti inutili di pipeline per riduce a caduta di pressione;

5. U sistema di l'acqua deve esse equipatu cù una pompa cù u flussu adattatu è a testa per assicurà chì u flussu di l'acqua risponde à i bisogni di l'unità.

6. U latu di l'acqua di u scambiatore di calore hè pensatu per sustene a pressione di l'acqua di 0.4Mpa (o per piacè rivede u manual di l'equipaggiu).Per prevene danni à u scambiatore di calore, ùn aduprate micca a sovrapressione.

7. Per piacè seguite u manuale di installazione è mantenimentu di l'equipaggiu per altre note.

GREATPOOL, cum'è una fabbrica prufessiunale è fornitore di pompa di calore di fonte d'aria, furnisce diversi tipi di pompa di calore di fonte d'aria per piscina, cum'è a serie DC INVERTER, mini seria è convenzionale seria.

GREATPOOL sempre tratta a qualità di u produttu cum'è a prima priorità, tutta a fabricazione è u cuntrollu di qualità sò implementati nantu à a norma ISO9001 è 14001.

GREATPOOL, cum'è un fornitore prufessiunale di piscine è attrezzature SPA, hè prontu à furnisce u nostru pruduttu è serviziu à voi.

Notes-1 Notes-2 Notes-3


Tempu di post: 18-Jan-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi