Certi dati utili per sceglie a pompa di calore d'aria adattata per a piscina

A pompa di calore surghjente d'aria per a piscina hè di più è più populari per i so vantaghji, u populu puderia cuntrullà a temperatura di l'acqua di a piscina cum'è i so desideri.Sceglite una pompa di calore di surghjente d'aria adattata hè assai impurtante, se a capacità di riscaldamentu hè più bassa di a dumanda, portarà à un risultatu di riscaldamentu insufficiente;ma s'è a capacità di riscaldamentu hè troppu altu chè dumanda, vi purterà a cintura energia è dinù investimentu eccessivu.Quì furnimu qualchi dati nurmali usati in a selezzione di mudelli di pompa di calore di l'aria, è vulemu chì puderia esse utile per sceglie a pompa di calore d'aria adattata per a piscina.

Quandu a piscina hà bisognu di stallà una pompa di calore d'aria, i seguenti dati o parametri seranu cunsiderati in a selezzione di u mudellu, cum'è i dati di u clima di l'ambiente, a capacità di putenza è u locu di a sala di machini, a superficia è u voluminu di l'acqua. piscina (ancu a prufundità di l'acqua), dumandata a temperatura di l'acqua dopu à riscaldamentu, u locu di a piscina interna o esterna, l'infurmazioni lucali di energia elettrica è cusì.Also, s'è vo avete u diametru pipa di cunnessione, dati flussu acqua etc., sarà assai megliu.

Cù i dati di sopra, u pruprietariu di a piscina puderia parlà cù i prufessiunali di a pompa di calore d'aria, è avè u mudellu adattatu di a pompa di calore.

Cum'è un prufessore è un fornitore di attrezzature di piscina prufessiunale, GREATPOOL furnisce à i clienti una varietà di prudutti di pompa di calore per piscina di alta qualità è affidabili.A nostra pompa di calore hà i vantaghji di l'ambiente amichevule, alta efficienza, ecunomica è facilità di operazione è mantenimentu.Avemu a squadra tecnica più prufessiunali è furmulà suluzioni prufessiunali secondu a situazione attuale di a piscina di u cliente.

GREATPOOL, cum'è un fornitore prufessiunale di piscine è attrezzature SPA, hè sempre prontu à furnisce i nostri prudutti è servizii di megliu qualità.

image1 image2 image3

image4 image5


Tempu di Postu: Feb-25-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi